Neelofa, Anzalna, Tasha Shila Dan Scha Alyahya | Dunia Penuh Gosip

Neelofa, Anzalna, Tasha Shila Dan Scha Alyahya

Bila sebuat jer nama ke empat2 artis ini apa persamaan mereka. Pasti ramai akan tahu bahawa ke empat2 mereka ini adalah bekas peserta Dewi Remaja. Mereka juga pernah menjadi model untuk beberapa product selepas keluar daripada program itu. Lagi persamaan yg paling ketara apa dia. Mesti ramai tak tahukan bahawa artis 4 org ini pernah keluar dengan gosip dan di labelkan sebagai antara artis-artis paling hangat kontroversi tahun ini.

Tapi bagi Scha Alyahya dah agak suam-suam kuku kerana telah begerlar isteri org sekrang ni. So semua controversi lama telah habis padam dan menjadi sejarah dalam dunia hiburan tanahair. Mana tak pernah gempar dengan isu di pukul bekas kekasih. Pernah juga membuatkan jejak idaman Malaya menangis mengalirkan air mata opsss. Tu semua sejarah dan tidak perlu di kenang. 


Tidak kurang hebatnya dengan gadis Artis Baru Popular ABPBH 2011 ini. Juga banyak kali kuar dengan kontrovesi dan gosip2 liar. Lepas gosip artis kelab malam keluar pula gosip di taja oleh VVIP. Sapa lagi kalau bukan Tasha Shila. Pelakon yg makin naik nama ini tidak lengkang dengan gosip dan kisah hidup penuh kontroversi ini. Namun di nafikan semua sekali tomahan itu walaupun semua org dah tahu siapa beliau.


Lepas itu pulak kisah Anzalna yg manis comel dan gebu-gebu ini. Mula mencipta kontroversi dengan kes melemparkan luahan hati kepada si seorang ini. Akibatnya terus hendak di saman dan tunggu beliau untuk mohon maaf atas luahan hati yg telah menyinggung hati artis lain. Tidak pernah naik tiba2 timbul isu memfitnah ini pulak sian Anzalna sebab mulut badan binasa.


Yang paling top sekali ini dia pengacara Nona yg baru. Terus naik nama beliau selepas belakon di dalam Azura 2012. Tiada ribut tiada angin tiba2 artis baru ini terus meletop dengan gosip bermula meragui kemenangan rakan artis lain dalam anugerah popular baru2 ini. Lepas itu berbalas-balas saling tuduh menuduh dan melibatkan org lain. Mcm dah berbalas pantun lak hehehehe... Sapa lagi kalau bukan Neelofa yg manis bertahi lalat di pipi.

0 comments: