Corat Coret Anugerah Meletop ERA 2014 | Dunia Penuh Gosip

Corat Coret Anugerah Meletop ERA 2014

Beberapa perkara yg sempat di saksikan sepanjang Anugerah Meletop ERA yang telah berlangsung pada hari sabtu yang lepas. Semua barisan pemenang telah di umumkan dengan Zizan yang berjaya membawa pulang 4 anugerah termasuk anugerah utama. Saksikan corat coret yang sempat di komenkan di sini.

1) Pada acara pembukaan penonton di sajikan dengan bahagian buntut Neelofa yang paling jelas ketara dalam aksi beliau turun daripada atas dengan tali pengikat pinggang dan juga baju yg licin seperti baju renang.


2) Neelofa dilihat lebih menyerlah dengan baju seperti baju renang tapi adakah itu fesyen daripada designer atau baju tangkap muat sahaja. Namun Neelofa bertindak dengan berdiam diri daripada menjawab tentang isu ini.

3) Persembahan pembukaan kareografi daripada Alam Wakaka dengan baju LED di lihat meniru persembahan peserta America's Got Talent 2012 yg lalu.

4) Zizan dan Hafiz adalah antara artis yg tidak mengikut kehendak AME untuk hanya berucap 5 patah perkataan sahaja setelah di umumkan pemenang.

5) Hafiz mencatat rekod apabila buat pertama kali menaiki pentas untuk tiga anugerah berturut yang di menanginya iaitu Duo Berkumpulan Meletop, Lagu Meletop dan Penyanyi Meletop.

6) Buat pertama kali penampilan Najwa Latif dengan single terbaru beliau 'Hilang' yg begitu lain daripada biasa dengan konsep beliau sebelum ini.

7) Zara Zya di umumkan sebagai pemenang Anugerah Artis Baru Meletop dan juga Artis Top Top Meletop Wanita tetapi drama lakonan beliau LYMA tidak berjaya merangkul anugerah Program TV Meletop.

8) Persembahan Waris pada lagu penutup dilihat termengah-mengah kerana mungkin kepenatan akibat terlalu meloncat-loncat.

9) Anugerah Meletop ERA berjaya menjadi tranding world wide selama 2 jam apabila penonton menggunakan twitter #Meletop pada malam itu

10) Pada keseluruhan menyaksikan Zizan merangkul 4 anugerah, Hafiz 3 anugerah, Nabil 2 Anugerah dan Zara Zya 2 Anugerah.











0 comments: