Kerana MH370 Shila Amzah Di Halau Rakyat China | Dunia Penuh Gosip

Kerana MH370 Shila Amzah Di Halau Rakyat China

Kesan daripada kehilangan MH370 bukan sahaja di rasai oleh seluruh rakyat Malaysia di Malaysia sendiri malah seluruh dunia meratapi pemergian semua penumpang dalam penerbangan tersebut. Juga turut terasa kesan kepada isu ini adalah rakyat Malaysia yg berada di luar negara. Seluruh negara memerhatikan negara kita yg kerdil ini dan sentiasa mencari salah kepada kita walaupun kita tahu itu semua pernah berlaku di negara lain.

Itu lah yg juga turut di hadapi oleh penyanyi Malaysia yg telah membina nama di negara China sapa lagi kalau bukan Shila Amzah. Gara-gara isu MH370 Shila mendapat kecaman hebat daripada peminat beliau di negara tembok besar itu. Kalau ikuti twitter Shila dapat di lihat comment dan juga kritikan kebanyakan rakyat China terhadap Shila atas isu MH370. Walaupun Shila tidak ada apa2 kaitan dengan penerbangan itu tetapi kerana membawa nama Malaysia Shila di kecam hebat.


Sehinggakan ada comment peminat yg menghalau beliau kuar daripada negara tersebut. Tapi itu semua dugaan buat Shila kerana setiap kejayaan pasti ada hadapi dugaan dan kritikan. Shila kena terus tabah dan kuat semangat di sana. Sebelum ini nama Shila Amzah di sanjung dan di puja2 oleh peminat China kerana selepas kejayaan besar beliau dalam program realiti Asian Wave. Sehinggakan Shila di berikan hak bermastautin di sana untuk mengembangkan karea beliau di sana. 

Tapi kini semua berubah, walaubagaimana pun masih ada peminat yg terus menyokong beliau dari belakang. Masih ada peminat Shila Amzah di negara China masih menyayangi beliau dan mahukan bakat anak muda ini terus di gilap di negara China. Dalam reaksi peminat ada ramai juga terus memberi sokongan seperti mana comment yg di terima ini. 

"Shira is a singer. She is not open aircraft. She can not represent the Malay government. Do not spray the wrong person. Thank you.”

Shila kena terima segala kritikan dan juga pujian dalam usaha mematangkan beliau di sana. Terus tabah dan cekal hadapi walau di kritik bukan kerana kesilapan beliau. Shila anda adalah terbaik dan anda adalah wajah Malaysia di negara tembok besar itu. Terus usaha dan jgn peduli apa mereka kata kerana mereka tidak tahu apa sebenarnya belaku.



0 comments: